Наведіть порівняння присадок Basf, Afton і H2Oil

Параметр

HiTEC 6430 HiTEC 6437 F2-21 eeFuel
Призначення Миюча присадка Миюча присадка з модифікатором тертя Пакет присадок, зроблений із застосуванням нано технології. Включає активатор горіння, миючу, антифрикційні і антідимні присадки
Дозування, ppmv 200 - 400 850 100

Місце дії

1. Впускний клапан
2. Форсунка інжектора
1. Впускний клапан
2. Форсунка інжектора
3. Камера згорання (зниження тертя)
1. Паливна система низького тиску,
2. Впускний клапан
3. Форсунка інжектора
4. Камера згорання (Удосконалювання робочого процесу на часткових навантаженнях і перехідних режимах. Очищення і зниження тертя)
5. Компресійні кільця (Очищення і зниження тертя)
6. Турбіна і система випуску (Очищення)

Принцип дії

1. Попередження утворення нагару
2. Видалення наявного нагару
1. Попередження утворення нагару
2. Видалення наявного нагару
3. Зниження тертя поршня об стінки камери згоряння

Див. Презентацію

Механізм дії Хімічний Хімічний Фізико-хімічний
Захист від корозії Так Так
Деемульгатор Так Так
Економія палива До 2% До 5% в ЕКТО-Плюс До 6,5% в ЕКТО-Спорт Див. п.3 і 4
Потужність Ні До 7,5% в ЕКТО-Плюс До 9,5% в ЕКТО-Спорт Стабілізація тягових характеристик до планового ремонту циліндро поршневої групи та групи руху
Екологія Покращення Покращення Див. п.5 і 6

п/п
Показник F2-21 eeFuel BASF Keropur 3458N Afton Hitec 6437
%, інший показник Монетизація %, інший показник Монетизація %, інший показник Монетизація
1 Чистота клапанів та нагар у камері згорання (ОнВК) - не більше 7 мг/клапан (ОвКС)- не більше 1200 мг/двигун Стабілізація характеристик системи впуска й підвищення надійності двигуна (ОнВК) - не більше 8 мг/клапан (ОвКС)- не більше 1200 мг/двигун Стабілізація характеристик системи впуска й підвищення надійності двигуна (ОнВК) - не більше 10 мг/клапан (ОвКС)- не більше 1200 мг/двигун Стабілізація характеристик системи впуска й підвищення надійності двигуна
2 Чистота системи рециркуляції газів (Візуально); Система рециркуляції газів чиста Стабілізація екологічних характеристик та підвищення надійності двигуна Немає даних
Немає даних

3 Зниження средньоексплуатаційної витрати палива в міському циклі 7-9 Зниження витрат на паливо Немає даних
Немає даних

4 Зниження средньоексплуатаційної витрати палива 9-11 Зниження витрат на паливо 5 Зниження витрат на паливо 5 Зниження витрат на паливо
5 Зниження токсичності відпрацьованих газів 15-25 Зниження ставки податку 10-12 Зниження ставки податку 10-12 Зниження ставки податку
6 Підвищення екологічного класу двигунів за рівнем вивидів На одиницю Зниження техногенного впливу на середу існування Немає даних
Немає даних

6 Зниження теплової та механічної напруги двигуна Так Стабілізація характеристик системи охолодження й підвищення надійності групи руху двигуна Немає даних
Немає даних

7 Зниження швидкості зношення циліндропоршневої групи та направляючих клапанів, збільшення ресурсу двигуна й скорочення трудових та фінансових витрат на їх проведення Так Стабілізація характеристик системи охолодження й підвищення надійності групи руху двигуна Так Стабілізація характеристик системи наповнення й підвищення надійності групи руху двигуна Так Стабілізація характеристик системи наповнення й підвищення надійності групи руху двигуна