ПИТАННЯ, ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ

Що таке корпорація H2OIL і присадка “F2-21 eeFuel“?

Корпорація H2OIL - приватна компанія, заснована в 1990 році і розташована в Кремнієвій долині, штат Каліфорнія, США. Корпорація спеціалізується на дослідженнях процесу згоряння, і розробила рідку присадку до палив, з використанням нано-технології, під торговою маркою “F2-21 eeFuel“.

Присадка “F2-21 eeFuel“ може застосовуватися в таких видах палива, як бензин, дизельне, авіаційне паливо, паливо з біокомпонентами, мазут, зріджений вуглеводневий газ. Її можна вводити в паливний потік на НПЗ, в автоцистерну через дозатор палива або навіть на звичайній заправній станції.


Які переваги застосування присадки “F2-21 eeFuel“?

Транспортні засоби, які використовують присадку “F2-21 eeFuel“, мають значно нижчий рівень шкідливих викидів (до 10%), економію палива (до 15%), більш чисте моторне масло і можливість використовувати паливо з більш низьким октановим числом (92 замість 95). Котли або печі, при використанні присадки “F2-21 eeFuel“, поліпшили показники економії палива (до 15%), знизили рівень викидів (до 50%) і збільшили періоди експлуатації між технологічними зупинками.

Широке застосування присадки “F2-21 eeFuel“ може допомогти вирішити три серйозні проблеми:

  • значне полегшення життя простим споживачам і підприємцям (зниження витрат на паливо та перевезення)
  • зниження забруднення повітря (вплив на здоров'я населення і на екологію)
  • збереження обмеженого природного ресурсу (сирої нафти)


Зниження залежності від імпорту нафти принесе економічні вигоди і може стати національною стратегією. Також можна отримати вигоду при реалізації квотами на викиди СО/СО2 (Кіотський протокол).
 

Як працює присадка “F2-21 eeFuel“?

Присадка “F2-21 eeFuel“ при змішуванні з типовим вуглеводневим паливом утворює мікроемульсії. «Нано» розмірність цієї технології дозволяє контролювати точний розмір крапель водної емульсії. Краплі води можуть бути сильними каталізаторами процесу згоряння, але тільки якщо вони будуть «нано» розмірними. Цей каталітичний ефект значно прискорює процес згоряння в межах звичайного діапазону згоряння, а також розширює цей діапазон для сприяння низько температурному горінню.

Ефективне горіння головним чином залежить від здатності двигуна швидко перетворити рідке паливо в пар, а потім рівномірно змішувати пари палива з коректною кількістю повітря. Будь-яке поліпшення в цих процесах не тільки підвищить потужність двигуна, але також збільшить паливну економічність.

Під час початку горіння палива в камері згоряння краплі води в “F2-21 eeFuel“ швидко набирають тепло і, в буквальному сенсі, вибухають (вода перетворюється на пару). Ці мікро-вибухи дають два значних ефекти:

  • більші (і продовжують залишатися рідкими) краплі палива руйнуються, набуваючи більш малий розмір, який дозволяє їм швидше випаровуватися
  • більш інтенсивна локальна турбулентність покращує змішання парів палива з повітрям


Всі двигуни показують деякі відмінності у вихідній потужності «від циклу до циклу» для кожного окремого циліндра. Ця різниця може бути до 20% і породжує те, що відомо як «циклічна нерівномірність». Ця неминуча нерівномірність краде потужності у двигуна, в той час як маховик, постійно зберігає і звільняє енергію, намагаючись механічно згладити потужність двигуна.

Циклічна нерівномірність відбувається через властиву мінливості швидкості згоряння. Деякі процеси згоряння повільні, а деякі швидкі. Присадка “F2-21 eeFuel“ збільшує швидкість циклів повільного згоряння, покращуючи паливне/повітряне змішування, усуває осічки і «запускають» процес згоряння відразу після іскри запалювання.

За рахунок чого досягається економія палива при застосуванні присадки “F2-21 eeFuel“?

Максимальна економія палива досягається сукупністю кількох різних механізмів:

  • Мікровибухи водних крапель покращують атомізацію палива і його змішання з повітрям. Це дає економію палива до 2%
  • Вивільнення повітряних нано каталізаторів в результаті мікровибухів для поліпшення згоряння. Це дає додатково до 3%
  • Ефект очищення камери згоряння від відкладень. Це дає додатково до 4%
  • Присадка “F2-21 eeFuel“ регулює процес згоряння, прискорюючи «повільні цикли» згоряння. Це знижує циклічну нерівномірність, даючи додатковий ефект до 5%
  • Каталітичний ефект дозволяє забезпечити низькотемпературне горіння паливо/повітряної суміші. Це дає додатково до 1% економії


Не всі вище зазначені ефекти можуть виявлятися на різних типах бензинових і дизельних двигунів. З цієї причини індивідуальні показники економії палива можуть значно відрізнятися, аж до 20%.


Як паливна присадка “F2-21 eeFuel“ очищає камеру згоряння від відкладень?

Коли «парові вибухи» часток емульгованої води досягають поверхні камери згоряння двигуна, то створюється дуже м'який і поступовий ефект «очищення паром», завдяки якому повільно видаляються накопичені в камері відкладення.

Після видалення відкладень у камері згоряння, теплопередача в систему охолодження значно поліпшується. Це дозволяє спалювати паливо при більш низьких температурах, знизити викиди NOx і використовувати паливо з більш низьким октановим числом (92 замість 95).

Палива з використанням присадки “F2-21 eeFuel“ мають більш чисте згорання і, отже, не утворюють продукти неповного згоряння, такі як частки абразивного вуглецевого нагару, які можуть забруднювати моторне масло. Це означає, що моторне масло в двигунах, що працюють на паливах, модифікованих присадкою “F2-21 eeFuel“, набагато чистіше (що дозволяє збільшити інтервал між заміною масла).

Хто може застосовувати присадку “F2-21 eeFuel“?
    

Присадка “F2-21 eeFuel“ може застосовуватися для будь-якого бензинового/дизельного двигуна, включаючи 2-х, 4-х тактний двигуни, вантажний і легковий транспорт, автобусів, тракторів, локомотивів, газові турбіни, мотоцикли, річкові/морські судна, газонокосарки, домашні котли та стаціонарні електрогенератори.

Також парові котли і печі, що використовують світлі нафтопродукти, мазут і навіть СПБТ, можуть використовувати присадку “F2-21 eeFuel“.

У чому відмінність присадки “F2-21 eeFuel“ на основі нанотехнологій від традиційних присадок?

Звичайні паливні присадки виробляються на основі старих і добре зарекомендованих себе нафтових технологіях. Це зрілі, зрозумілі і повністю розроблені технології з дуже невеликим потенціалом для подальшого істотного поліпшення.

“F2-21 eeFuel“ використовує нанотехнологію для досягнення економічної ефективності, яка, як раніше уявлялося, недосяжна для традиційних технологій. Маніпуляція з речовиною в діапазоні нано розмірності дозволяє використовувати ті її властивості, якими не володіють частинки нормального розміру.

Використовуючи нано технологію, Корпорація H2OIL використовує крапельки води в такому розмірі, при якому вони стають надзвичайно каталітично активними. Водночас, цей нано розмір забезпечує створення величезних каталітичних поверхонь в зоні згоряння, навіть при використанні вкрай малих обсягів присадки.   


Які результати випробувань присадки “F2-21 eeFuel“?

Корпорація H2ОIL проводить випробування присадки “F2-21 eeFuel“ вже більше 20 років і практично відразу стало зрозуміло, що стандартні стаціонарні випробування двигунів, які використовуються для підтвердження заявлених переваг традиційних присадок, не підходять для випробування особливостей присадки “F2-21 eeFuel“. Тільки реальні експлуатаційні випробування можуть показати справжню ефективність присадки “F2-21 eeFuel“.
 
Корпорація H2ОIL отримує результати випробувань, що стосуються зниження шкідливих викидів, з офіційних і неофіційних джерел, також як і свідоцтва від індивідуальних споживачів для формування бази даних по присадці. Вже зібрана велика база даних, що дозволяє розрахувати середні величини можливого ефекту від застосування паливної присадки “F2-21 eeFuel“ в різних областях. Типові результати зниження шкідливих викидів такі:

Вид палива НС СО Nox PM10 CO2
Бензин - 50%
- 50%
- 30% - 40 %
- 15%
Дизель -  20% - 15% - 20 % - 40 % - 10 %

Результати по економії палива усереднюються таким же чином. Результати випробувань, отримані з ряду джерел, завжди доступні на вимогу клієнта.

Як простіше вводити присадку “F2-21 eeFuel“?  

Присадка “F2-21 eeFuel“ вже пройшла реєстрацію в Агентстві з захисту навколишнього середовища США, як «багатофункціональна» паливна присадка для використання з бензином і дизельним паливом (опт і роздрібне споживання). Присадка “F2-21 eeFuel“ містить тільки елементи вуглецю, водню, кисню, азоту та сірки.

Інфраструктура, що дозволяє широко застосовувати паливні присадки, вже організована. Нафтові компанії регулярно вводять багато паливних присадок безпосередньо в потік палива на НПЗ. Постачальники палива можуть вводити паливо на наливних естакадах при наповненні бензовозів. Рядові споживачі можуть купити присадку в роздріб в пляшках і самостійно додавати її при заправці паливом на АЗС.

Висновок         
  
Корпорація H2ОIL щиро вірить, що присадка “F2-21 eeFuel“ дає дуже гарне рішення вище зазначених проблем. Вона економічно ефективна, проста в застосуванні, не вимагає змін інфраструктури, модифікації транспортних засобів або двигуна.